O Nas – Sensoryczny Zakątek

Nasza Misja – Wspieranie Rozwoju, Tworzenie Zaufania

Każde Dziecko Jest Wyjątkowe

Sensoryczny Zakątek to miejsce stworzone z myślą o wspieraniu rozwoju dzieci i młodzieży oraz pomaganiu rodzicom w zrozumieniu potrzeb ich pociech. Jesteśmy zespołem specjalistów z różnych dziedzin terapii dziecięcej, których łączy empatia, doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego dziecka i rodziny. Nasza misja to kompleksowa opieka terapeutyczna, dostosowana do specyficznych potrzeb i wyzwań, z którymi mierzą się nasi podopieczni.

 

W Sensorycznym Zakątku głęboko wierzymy, że każde dziecko jest jedyne w swoim rodzaju, dlatego każda terapia jest dostosowana do indywidualnych potrzeb oraz predyspozycji małego pacjenta. Celem naszej pracy jest nie tylko pomoc dziecku w rozwoju, ale także zapewnienie wsparcia rodzicom. Wierzymy, że bliska współpraca z rodziną daje najlepsze rezultaty, a wzajemne zaufanie jest kluczem do skutecznej terapii.

 

Nasz zespół

OLA 275x400 1

Aleksandra Wojciechowska

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, trenerem TUS oraz providerem Neuroflow.Ukończyłam studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika i tyflopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Od początku studiów pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i studiach podyplomowych w zakresie pedagogiki i psychologii. We wszystkie swoje działania wkładam całe serce.Prowadzę zajęcia z integracji sensorycznej, zajęcia z terapii pedagogicznej dla dzieci mających trudności szkolne oraz zajęcia dla dzieci z niepełnosprawnościami.W terapii integracji sensorycznej łączę elementy arteterapii, terapii ręki, kinezjologii edukacyjnej, elementy metody W. Sherborne.Prowadzę także Treningi Umiejętności Społecznych grupowe jak i indywidualne dla dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym oraz ze spektrum całościowych zaburzeń rozwoju.„Po godzinach” jestem spełnioną żoną i mamą trójki żywiołowych dzieci: Amelki, Antosia i Wojtusia. Lubię stale dokształcać się, „pochłaniać” książki i pływać.

Natalia Kucharska

Natalia Kucharska

logopeda ogólny i kliniczny
Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zajmuję się
terapią zaburzeń głosu i mowy oraz terapią miofunkcjonalną.
Specjalizuje się we wczesnej interwencji logopedycznej, terapii
miofunkcjonalnej i zaburzeniach połykania. W przyszłości chciałabym
pracować z noworodkami i osobami po laryngektomii.
Ukończyłam szkolenie z Masażu Logopedycznego oraz Niemowlak u logopedy  st. I i II. Z wielką chęcią biorę udział w wielu konferencjach  logopedycznych w Polsce. W terapii cenię sobie empatię i szacunek do drugiego człowieka, oceniam również, czy cele w terapii są dostosowane do codziennego życia pacjenta.
Kiedy nie jestem w pracy, uwielbiam spędzać czas z moją rodziną,
przyjaciółmi i psami. Lubię podróżować i uczyć się języka tureckiego.”

Piotr Rębkowski

Piotr Rębkowski

Absolwent AWF w Warszawie kierunek wychowanie
fizyczne, instruktor:
kolarstwa, narciarstwa alpejskiego, lekkoatletyki.
Studia podyplomowe Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej – Akademia
Nauk Stosowanych im Księcia Mieszka l w Poznaniu.

Adrianna niemyjska

Adrianna Niemyjska

Z wykształcenia jestem magistrem fizjoterapii i terapeutą integracji
sensorycznej.
W 2017r. ukończyłam studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia na
Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Zarówno podczas studiów jak i po
ich ukończeniu rozwijałam swoje umiejętności podczas kursów i
szkoleń. W 2019r. rozpoczęłam pracę zawodową z dziećmi w poradni
psychologiczno-pedagogicznej.
Od 2022r. jestem uprawnionym terapeutą integracji sensorycznej i
diagnostą Polskich Testów Integracji Sensorycznej.
Jestem również w trakcie kursu przygotowania pedagogicznego.
Poza pracą jestem żoną, mamą dwójki wspaniałych dzieci oraz
„perfekcyjną” panią domu. Uwielbiam muzykę, śpiew, taniec, grę na
gitarze i ukulele oraz dekorację i urządzanie wnętrz.

IMG 3964 150x150

Aleksandra Lemieszka

Z wykształcenia jestem fizjoterapeutą, nauczycielem współorganizującym proces kształcenia oraz terapeutą SI. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku fizjoterapia w Wyższej Szkole Rehabilitacji. Ponadto jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku oligofrenopedagogika oraz diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.  Pracę z dziećmi rozpoczęłam już podczas studiów, cały czas podnosząc swoje kwalifikację zawodowe.Pracuję w szkole jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia. W poradni i przedszkolu jestem terapeutą Si oraz fizjoterapeutą.
Ukończyłam Trening Umiejętności Społecznych, Terapię Neurotaktylną oraz Integrację Odruchów Dynamicznych i Posturalnych.

Magdalena Olakowska

Magdalena Olakowska

Absolwentka psychologii, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna, na Uniwersytecie Psychologii Społecznej w Warszawie, Szkoły Trenerów  INTRA, studium w Fundacji” Dajemy dzieciom Siłę” dotyczącym pracy z diadą– matka dziecko, oraz depresji poporodowej.

Ukończyła całościow4 letnie szkolenie w szkole psychoterapii „Dialog”-  szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.

Członkini sekcji rodzin w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym.

Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. W latach (daty) pracowała
w integracyjnych placówkach przedszkolnych dla dzieci z różnymi dysfunkcjami.  Z dziećmi i młodzieżą pracuje na oddziale psychiatrii dzieci  i młodzieży oraz w warszawskiej Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie prowadzi sesje indywidualne, grupowe a także terapie rodzinną.

Pomaga

• Rodzicom – odnaleźć się w świecie ich dzieci, zrozumieć zachowanie swoich pociech oraz określić ich potrzeby.
• Dzieciom – przezwyciężyć trudności emocjonalne, problemy z nadpobudliwością i koncentracją, kłopoty w nauce i kontaktach z otoczeniem, a także nauczyć się radzenia ze stresem.
• Rodzinom- jak poprawić funkcjonowanie całego systemu rodzinnego i poszczególnych członków tej rodziny.
MG192

Marta Godlewska

Prowadzę konsultacje psychodietetyczne i dietetyczne, pracując w
nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), który
koncentruje się na wzmacnianiu mocnych stron, budowaniu sprawczości w
codziennym życiu i rozwijaniu umiejętności radzenia sobie z
trudnościami. W pracy z dziećmi i młodzieżą wykorzystuję także
metodę Kid’s Skills – innowacyjne podejście wspierające rozwój,
samokontrolę oraz pozytywne zmiany w obszarze odżywiania i emocji.
Jestem certyfikowanym trenerem i często na moich spotkaniach wprowadzam
formy warsztatowe.

Pomagam osobom zmagającym się z zachowaniami kompulsywnymi,
zaburzeniami odżywiania, nadwagą, otyłością, jedzeniem emocjonalnym
oraz trudnościami wynikającymi z wpływu emocji na sposób
odżywiania. Wspieram w pracy nad zachowaniami kompulsywnymi – poprzez
rozwijanie świadomości, nowych strategii radzenia sobie i wzmocnienie
poczucia wpływu na własne wybory.

Dzięki holistycznemu podejściu towarzyszę klientom w budowaniu
zdrowej relacji z jedzeniem, lepszego samopoczucia emocjonalnego oraz
większego poczucia własnej wartości – tak, by mogli z większą
lekkością i pewnością siebie osiągać równowagę w codziennym
życiu.

Ukończyłam studia dietetyczne oraz podyplomowe z psychodietetyki.
Jestem również absolwentką filologii polskiej o specjalizacji
pedagogicznej na Uniwersytecie Warszawskim.W swojej pracy łączę
wiedzę z zakresu psychologii, żywienia i kształtowania zachowań
oferując kompleksowe wsparcie w obszarze zdrowia psychicznego i stylu
życia.

1000029471

Karolina Pokora-Kunka

Z wykształcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, nauczycielką wspomagającą oraz terapeutką integracji sensorycznej. Ukończyłam również kursy uprawniające do prowadzenia terapii ręki i Sensoplastyki®. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w
kursach i warsztatach. 

W pracy z dziećmi przywiązuję dużą wagę do nawiązywania pozytywnej relacji z dziećmi opartej na zaufaniu, empatii i wzajemnym zrozumieniu. Staram się pracować z uważnością, cierpliwością i sercem – każde dziecko traktuję indywidualnie, dostrzegając jego potrzeby, mocne strony i potencjał. 

W czasie wolnym uwielbiam podróżować, fotografować, tańczyć latino oraz spędzać
czas z rodziną, przyjaciółmi i moimi psami.

IMG 7977

Karolina Szeluga

Psycholog i pedagog, absolwentka m.in. Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z psychotraumatologii, integracji sensorycznej (SI) i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu. Stale rozwijam swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach
specjalistycznych, m.in. z zakresu Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ), Treningu Zastępowania Zachowań Agresywnych (TZZA) oraz Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).

Mam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w środowiskach edukacyjnych, wychowawczych i terapeutycznych. W centrum mojej pracy stoi relacja – oparta na szczerości, zaufaniu i autentycznym kontakcie. Wierzę, że bezpieczna, uważna relacja to fundament skutecznego wsparcia.

Pracuję w podejściu integracyjnym, dostosowując metody do potrzeb i możliwości danej osoby. Szczególnie bliska jest mi praca z dziećmi i nastolatkami doświadczającymi kryzysów emocjonalnych, trudności adaptacyjnych oraz przeciążenia systemu nerwowego.

Pasjonują mnie podróże – nie tylko te w sensie geograficznym, ale także wewnętrzne. To dla mnie sposób na przekraczanie własnych granic, lepsze rozumienie siebie i innych. Różnorodność doświadczeń traktuję jako ważne źródło refleksji i rozwoju – również w pracy terapeutycznej.

IMG 6093 (1)

Magdalena Misztal

doświadczony manager, psycholog, doradca zawodowy, trener i mediator.

Łączę wieloletnie doświadczenie biznesowe i psychologiczne z umiejętnością wspierania rozwoju zawodowego, pomagając zarówno dorosłym, jak i młodzieży w budowaniu skutecznych ścieżek kariery. Moje kompetencje w zakresie strategii komunikacji, zarządzania projektami oraz doradztwa zawodowego pozwalają mi dostrzegać potencjał i wskazywać najlepsze kierunki rozwoju.

Indywidualnie dopasowuję rozwiązania do potrzeb i aspiracji moich klientów – łączę
analityczne podejście z kreatywnymi metodami pracy, co przekłada się na realne
efekty. Dzięki praktycznemu spojrzeniu i strategicznemu myśleniu pomagam w
podejmowaniu świadomych decyzji, wzmacniając kompetencje kluczowe na
dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.

Od ponad 20 lat działa na styku biznesu, psychologii i strategii komunikacji.
Zarządzała projektami marketingowymi, zespołami i markami w międzynarodowych
agencjach reklamowych i domach mediowych, realizując strategie dla globalnych
marek, takich jak Mars, Coca-Cola, Unilever, Era GSM i Orange.

Jako Media Manager brała udział w rebrandingu marki Idea na Orange i kierowała
badaniami rynkowymi dla magazynu „Zwierciadło”, przyczyniając się do wzrostu jego
wartości reklamowej. Laureatka prestiżowej nagrody Golden Arrow w kategorii
Experiential Marketing.

Ekspertka w zakresie doradztwa zawodowego i komunikacji, specjalizuje się w
szkoleniach z rozwoju kompetencji i strategii kariery. Prowadziła szkolenia z event
managementu w Szkole Mistrzów Reklamy.

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy psychologicznej – odbyła staże w
Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu na Oddziale Leczenia Nerwic dla
Młodzieży w Zagórzu, Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w
Otwocku. Pracowała rjako terapeuta z uzależnioną młodzieżą, a także jako
psycholog w przedszkolach i szkołach, wspierając dzieci, młodzież i ich rodziców w
procesie edukacji i rozwoju.
Certyfikowana Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny.

Doradca zawodowy, prowadzi indywidualne konsultacje oraz warsztaty dla młodzieży
i rodziców, wspierając ich rozwój i skuteczne budowanie ścieżek kariery.
Prywatnie kocha jazdę rowerem, pasjonatka trekkingów górskich, zdobywczyni
Kilimanjaro i wielu innych gór.

IMG 1200

Marta Kurowska

Z wykształcenia jestem psychologiem, ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Szczególnie interesuję się psychologią rozwoju dziecka, a także rodziny jako systemu. Ukończyłam kurs, dzięki któremu zostałam trenerem TUS. Jestem również absolwentką Centrum Integracji Sensorycznej, dzięki czemu posiadam odpowiednie kwalifikacje do diagnozy oraz terapii zaburzeń integracji sensorycznej, czym głównie zajmuję się w tym momencie. Stale podnoszę swoje kompetencje, uczestnicząc w kolejnych kursach i szkoleniach, by móc pracować z dziećmi w coraz to szerszym zakresie. W terapii najważniejsza jest dla mnie relacja. 
Poza pracą najwięcej uwagi poświęcam mojej rodzinie, jestem mamą dwójki maluchów. Uwielbiam gotować, malować oraz dbać o ogród

Zapraszamy do Sensorycznego Zakątka

Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje dziecko znajdzie profesjonalne wsparcie i opiekę, a Ty – pełne zrozumienie i pomoc w procesie terapeutycznym, Sensoryczny Zakątek jest odpowiednim wyborem. Nasze holistyczne podejście oraz doświadczenie sprawiają, że potrafimy skutecznie wspierać dzieci i młodzież w ich rozwoju.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o dostępnych terapiach – jesteśmy tu, aby pomóc Tobie i Twojemu dziecku!