O Nas – Sensoryczny Zakątek

Nasza Misja – Wspieranie Rozwoju, Tworzenie Zaufania

Każde Dziecko Jest Wyjątkowe

Sensoryczny Zakątek to miejsce stworzone z myślą o wspieraniu rozwoju dzieci i młodzieży oraz pomaganiu rodzicom w zrozumieniu potrzeb ich pociech. Jesteśmy zespołem specjalistów z różnych dziedzin terapii dziecięcej, których łączy empatia, doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego dziecka i rodziny. Nasza misja to kompleksowa opieka terapeutyczna, dostosowana do specyficznych potrzeb i wyzwań, z którymi mierzą się nasi podopieczni.

 

W Sensorycznym Zakątku głęboko wierzymy, że każde dziecko jest jedyne w swoim rodzaju, dlatego każda terapia jest dostosowana do indywidualnych potrzeb oraz predyspozycji małego pacjenta. Celem naszej pracy jest nie tylko pomoc dziecku w rozwoju, ale także zapewnienie wsparcia rodzicom. Wierzymy, że bliska współpraca z rodziną daje najlepsze rezultaty, a wzajemne zaufanie jest kluczem do skutecznej terapii.

 

Nasz zespół

OLA 275x400 1

Aleksandra Wojciechowska

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, trenerem TUS oraz providerem Neuroflow.Ukończyłam studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika i tyflopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Od początku studiów pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i studiach podyplomowych w zakresie pedagogiki i psychologii. We wszystkie swoje działania wkładam całe serce.Prowadzę zajęcia z integracji sensorycznej, zajęcia z terapii pedagogicznej dla dzieci mających trudności szkolne oraz zajęcia dla dzieci z niepełnosprawnościami.W terapii integracji sensorycznej łączę elementy arteterapii, terapii ręki, kinezjologii edukacyjnej, elementy metody W. Sherborne.Prowadzę także Treningi Umiejętności Społecznych grupowe jak i indywidualne dla dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym oraz ze spektrum całościowych zaburzeń rozwoju.„Po godzinach” jestem spełnioną żoną i mamą trójki żywiołowych dzieci: Amelki, Antosia i Wojtusia. Lubię stale dokształcać się, „pochłaniać” książki i pływać.

Grażyna kędzielna

Grażyna Kędzielska

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeutą integracji sensorycznej.
Ukończyłam studia o kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja surdopedagogika, edukacja wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz studia podyplomowe Terapia i diagnoza integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej.
Prowadzę zajęcia integracji sensorycznej, podczas której łączę elementy terapii ręki oraz integracji bilateralnej. Poza tym na codzień pracuję również jako pedagog współorganizujący w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.
W wolnym czasie spędzam aktywnie czas z moim psem, dokształcam się oraz zajmuje się robótkami ręcznymi.

Natalia Kucharska

Natalia Kucharska

logopeda ogólny i kliniczny
Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zajmuję się
terapią zaburzeń głosu i mowy oraz terapią miofunkcjonalną.
Specjalizuje się we wczesnej interwencji logopedycznej, terapii
miofunkcjonalnej i zaburzeniach połykania. W przyszłości chciałabym
pracować z noworodkami i osobami po laryngektomii.
Ukończyłam szkolenie z Masażu Logopedycznego oraz Niemowlak u logopedy  st. I i II. Z wielką chęcią biorę udział w wielu konferencjach  logopedycznych w Polsce. W terapii cenię sobie empatię i szacunek do drugiego człowieka, oceniam również, czy cele w terapii są dostosowane do codziennego życia pacjenta.
Kiedy nie jestem w pracy, uwielbiam spędzać czas z moją rodziną,
przyjaciółmi i psami. Lubię podróżować i uczyć się języka tureckiego.”

Piotr Rębkowski

Piotr Rębkowski

Absolwent AWF w Warszawie kierunek wychowanie
fizyczne, instruktor:
kolarstwa, narciarstwa alpejskiego, lekkoatletyki.
Studia podyplomowe Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej – Akademia
Nauk Stosowanych im Księcia Mieszka l w Poznaniu.

Adrianna niemyjska

Adrianna Niemyjska

Z wykształcenia jestem magistrem fizjoterapii i terapeutą integracji
sensorycznej.
W 2017r. ukończyłam studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia na
Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Zarówno podczas studiów jak i po
ich ukończeniu rozwijałam swoje umiejętności podczas kursów i
szkoleń. W 2019r. rozpoczęłam pracę zawodową z dziećmi w poradni
psychologiczno-pedagogicznej.
Od 2022r. jestem uprawnionym terapeutą integracji sensorycznej i
diagnostą Polskich Testów Integracji Sensorycznej.
Jestem również w trakcie kursu przygotowania pedagogicznego.
Poza pracą jestem żoną, mamą dwójki wspaniałych dzieci oraz
„perfekcyjną” panią domu. Uwielbiam muzykę, śpiew, taniec, grę na
gitarze i ukulele oraz dekorację i urządzanie wnętrz.

IMG 3964 150x150

Aleksandra Lemieszka

Z wykształcenia jestem fizjoterapeutą, nauczycielem współorganizującym proces kształcenia oraz terapeutą SI. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku fizjoterapia w Wyższej Szkole Rehabilitacji. Ponadto jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku oligofrenopedagogika oraz diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.  Pracę z dziećmi rozpoczęłam już podczas studiów, cały czas podnosząc swoje kwalifikację zawodowe.Pracuję w szkole jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia. W poradni i przedszkolu jestem terapeutą Si oraz fizjoterapeutą.
Ukończyłam Trening Umiejętności Społecznych, Terapię Neurotaktylną oraz Integrację Odruchów Dynamicznych i Posturalnych.

Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka

Magister położnictwa, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
oraz studiów podyplomowych Akademii Pedagogiki Specjalnej, po których
uzyskałam uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam  poprzez pracę w szpitalu na oddziale
neonatologicznym. Obecnie spełniam się jako położna rodzinna, sprawując
opiekę nad kobietami po porodzie oraz ich dziećmi, a także jako
terapeutka SI w „Sensorycznym Zakątku”. Ponieważ już od początku mojej
drogi kształcenia interesował mnie szeroko pojęty rozwój dziecka,
postanowiłam połączyć w mojej praktyce zawodowej obie dziedziny. W
swojej pracy zależy mi przede wszystkim na zbudowaniu dobrej i ciepłej
relacji z małymi pacjentami, by podczas terapii mogli się czuć
bezpiecznie i komfortowo. Ważne jest dla mnie, aby dziecko w tym czasie
miało możliwość wyrażania swoich emocji i czerpało z zabawy autentyczną
radość. Chcąc poszerzać swoją wiedzę, biorę udział w kursach i
szkoleniach z zakresu wczesnego wspierania rozwoju dzieci.
Prywatnie jestem mamą 3-letniej Mai, z którą uwielbiam podróżować, spać
pod namiotem i odkrywać nowe miejsca. W wolnych chwilach gram na
gitarze, tworzę świece i wyplatam makramę.

Magdalena Olakowska

Magdalena Olakowska

Absolwentka psychologii, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna, na Uniwersytecie Psychologii Społecznej w Warszawie, Szkoły Trenerów  INTRA, studium w Fundacji” Dajemy dzieciom Siłę” dotyczącym pracy z diadą– matka dziecko, oraz depresji poporodowej.

Ukończyła całościow4 letnie szkolenie w szkole psychoterapii „Dialog”-  szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.

Członkini sekcji rodzin w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym.

Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. W latach (daty) pracowała
w integracyjnych placówkach przedszkolnych dla dzieci z różnymi dysfunkcjami.  Z dziećmi i młodzieżą pracuje na oddziale psychiatrii dzieci  i młodzieży oraz w warszawskiej Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie prowadzi sesje indywidualne, grupowe a także terapie rodzinną.

Pomaga

• Rodzicom – odnaleźć się w świecie ich dzieci, zrozumieć zachowanie swoich pociech oraz określić ich potrzeby.
• Dzieciom – przezwyciężyć trudności emocjonalne, problemy z nadpobudliwością i koncentracją, kłopoty w nauce i kontaktach z otoczeniem, a także nauczyć się radzenia ze stresem.
• Rodzinom- jak poprawić funkcjonowanie całego systemu rodzinnego i poszczególnych członków tej rodziny.

Zapraszamy do Sensorycznego Zakątka

Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje dziecko znajdzie profesjonalne wsparcie i opiekę, a Ty – pełne zrozumienie i pomoc w procesie terapeutycznym, Sensoryczny Zakątek jest odpowiednim wyborem. Nasze holistyczne podejście oraz doświadczenie sprawiają, że potrafimy skutecznie wspierać dzieci i młodzież w ich rozwoju.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o dostępnych terapiach – jesteśmy tu, aby pomóc Tobie i Twojemu dziecku!