O NAS

poznaj nasz team

Aleksandra Wojciechowska

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, trenerem TUS oraz providerem Neuroflow.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika i tyflopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie.
Od początku studiów pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i studiach podyplomowych w zakresie pedagogiki i psychologii.
We wszystkie swoje działania wkładam całe serce.

Prowadzę zajęcia z  integracji sensorycznej, zajęcia z terapii pedagogicznej
dla dzieci mających trudności szkolne oraz zajęcia dla dzieci z niepełnosprawnościami.

W terapii integracji sensorycznej łączę elementy arteterapii, terapii ręki, kinezjologii edukacyjnej, elementy metody W. Sherborne.

Prowadzę także Treningi Umiejętności Społecznych grupowe jak i indywidualne dla dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym oraz ze spektrum całościowych zaburzeń rozwoju.

„Po godzinach” jestem spełnioną żoną i mamą trójki żywiołowych dzieci: Amelki, Antosia i Wojtusia. Lubię stale dokształcać się, „pochłaniać” książki i pływać.

Grażyna Kędzielska

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeutą integracji sensorycznej.

Ukończyłam studia o kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja surdopedagogika, edukacja wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz studia podyplomowe Terapia i diagnoza integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej.

Prowadzę zajęcia integracji sensorycznej, podczas której łączę elementy terapii ręki oraz integracji bilateralnej. Poza tym na codzień pracuję również jako pedagog współorganizujący w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.

W wolnym czasie spędzam aktywnie czas z moim psem, dokształcam się oraz zajmuje się robótkami ręcznymi.

IMG_6926
IMG_6929

Natalia Kucharska

logopeda ogólny i kliniczny
Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zajmuję się
terapią zaburzeń głosu i mowy oraz terapią miofunkcjonalną.
Specjalizuje się we wczesnej interwencji logopedycznej, terapii
miofunkcjonalnej i zaburzeniach połykania. W przyszłości chciałabym
pracować z noworodkami i osobami po laryngektomii.
Ukończyłam szkolenie z Masażu Logopedycznego oraz Niemowlak u logopedy  st. I i II. Z wielką chęcią biorę udział w wielu konferencjach  logopedycznych w Polsce. W terapii cenię sobie empatię i szacunek do drugiego człowieka, oceniam również, czy cele w terapii są dostosowane do codziennego życia pacjenta.
Kiedy nie jestem w pracy, uwielbiam spędzać czas z moją rodziną,
przyjaciółmi i psami. Lubię podróżować i uczyć się języka tureckiego.”

Piotr Rębkowski

Absolwent AWF w Warszawie kierunek wychowanie
fizyczne, instruktor:
kolarstwa, narciarstwa alpejskiego, lekkoatletyki.
Studia podyplomowe Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej – Akademia
Nauk Stosowanych im Księcia Mieszka l w Poznaniu.

IMG_6930
IMG_6931

Adrianna Niemyjska

Z wykształcenia jestem magistrem fizjoterapii i terapeutą integracji
sensorycznej.

W 2017r. ukończyłam studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia na
Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Zarówno podczas studiów jak i po
ich ukończeniu rozwijałam swoje umiejętności podczas kursów i
szkoleń. W 2019r. rozpoczęłam pracę zawodową z dziećmi w poradni
psychologiczno-pedagogicznej.
Od 2022r. jestem uprawnionym terapeutą integracji sensorycznej i
diagnostą Polskich Testów Integracji Sensorycznej.
Jestem również w trakcie kursu przygotowania pedagogicznego.

Poza pracą jestem żoną, mamą dwójki wspaniałych dzieci oraz
“perfekcyjną” panią domu. Uwielbiam muzykę, śpiew, taniec, grę na
gitarze i ukulele oraz dekorację i urządzanie wnętrz.

Aleksandra Lemieszka

Z wykształcenia jestem fizjoterapeutą, nauczycielem współorganizującym proces kształcenia oraz terapeutą SI. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku fizjoterapia w Wyższej Szkole Rehabilitacji. Ponadto jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku oligofrenopedagogika oraz diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.  Pracę z dziećmi rozpoczęłam już podczas studiów, cały czas podnosząc swoje kwalifikację zawodowe.Pracuję w szkole jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia. W poradni i przedszkolu jestem terapeutą Si oraz fizjoterapeutą.

Ukończyłam Trening Umiejętności Społecznych, Terapię Neurotaktylną oraz Integrację Odruchów Dynamicznych i Posturalnych.

IMG_3964
IMG_9651

Magdalena Wysocka

Magister położnictwa, absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
oraz studiów podyplomowych Akademii Pedagogiki Specjalnej, po których
uzyskałam uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam  poprzez pracę w szpitalu na oddziale
neonatologicznym. Obecnie spełniam się jako położna rodzinna, sprawując
opiekę nad kobietami po porodzie oraz ich dziećmi, a także jako
terapeutka SI w „Sensorycznym Zakątku”. Ponieważ już od początku mojej
drogi kształcenia interesował mnie szeroko pojęty rozwój dziecka,
postanowiłam połączyć w mojej praktyce zawodowej obie dziedziny. W
swojej pracy zależy mi przede wszystkim na zbudowaniu dobrej i ciepłej
relacji z małymi pacjentami, by podczas terapii mogli się czuć
bezpiecznie i komfortowo. Ważne jest dla mnie, aby dziecko w tym czasie
miało możliwość wyrażania swoich emocji i czerpało z zabawy autentyczną
radość. Chcąc poszerzać swoją wiedzę, biorę udział w kursach i
szkoleniach z zakresu wczesnego wspierania rozwoju dzieci.
Prywatnie jestem mamą 3-letniej Mai, z którą uwielbiam podróżować, spać
pod namiotem i odkrywać nowe miejsca. W wolnych chwilach gram na
gitarze, tworzę świece i wyplatam makramę.

Magdalena Olakowska

Absolwentka psychologii, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna, na Uniwersytecie Psychologii Społecznej w Warszawie, Szkoły Trenerów  INTRA, studium w Fundacji” Dajemy dzieciom Siłę” dotyczącym pracy z diadą– matka dziecko, oraz depresji poporodowej.

Ukończyła całościowe 4 letnie szkolenie w szkole psychoterapii „Dialog”-  szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.

Członkini sekcji rodzin w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym.

Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. W latach (daty) pracowała
w integracyjnych placówkach przedszkolnych dla dzieci z różnymi dysfunkcjami.  Z dziećmi i młodzieżą pracuje na oddziale psychiatrii dzieci  i młodzieży oraz w warszawskiej Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie prowadzi sesje indywidualne, grupowe a także terapie rodzinną.

Pomaga

Rodzicom – odnaleźć się w świecie ich dzieci, zrozumieć zachowanie swoich pociech oraz określić ich potrzeby.
Dzieciom – przezwyciężyć trudności emocjonalne, problemy z nadpobudliwością i koncentracją, kłopoty w nauce i kontaktach z otoczeniem, a także nauczyć się radzenia ze stresem.
Rodzinom- jak poprawić funkcjonowanie całego systemu rodzinnego i poszczególnych członków tej rodziny.

 

Współprca/ praktyki

Jeśli chciałbyś / chciałabyś dołączyć do naszego Zespołu specjalistów, jesteś terapeutą integracji sensorycznej, logopedą, fizjoterapeutą, pedagogiem, psychologiem, zapraszamy do kontaktu mejlowego lub telefonicznego! Wszystkie dane znajdziesz w zakładce KONTAKT. Jeśli jesteś terapeutą integracji sensorycznej i chcesz odbyć u nas płatne praktyki, zapraszamy! Nasi specjaliści pokażą, jak doskonalić warsztat pracy z dzieckiem. Zapraszamy do kontaktu!